Friday, August 20, 2010

Happy Birthday Brother :)



Mamat nie name die SHYFUN NIZAR BIN SAHIMI ,aku kenal mamat nie da lame gak la dari zaman sekolah ,macam macam benda dah aku buat ngan die nie ,buat jahat same2 ,buat baik same2 ,tapi ingat eh .Kitorang bukan GAY .Kalau nak ikutkan aku rase da macam adik-beradik doh ngan die ,aku ngan family die pun rapat ,best la an family die ,hahah ,tapi mamat ni dah dikurung oleh seorang awek (gf die) yang pendek lagi berkepala besar ,Ungku Elina Ungku Shamir ,hahah ,jangan marah ye .Tujuan aku tulis blog nie aku nak cakap Happy Birthday kat kau pot ,put ,shy ,epul ,hahhah ,bukan main banyak lagi care nak panggil die kan ,and sory la hari birthday kau aku tade ,aku tengah minggu exam doh ,nanti aku balik kite lepak ah taw .And kalau korang semua nak tau die nie ade kuasa ,hidung die aku cakap perghhh ,bapak ah ,tanak besar lagi la kan .hahhaha .Papepun thanks doh jadi kawan/abang aku .Happy Birthday pot ,aku doakan kau berjaya dalam semua benda kau buat . www.tips-fb.com

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...